Main Menu

ზეთი

დაალაგეთ:  
Hypoid-Getriebeoil LS 85W-90. (8039)
Отвечает требованиям ведущих производителей легковых и грузовых автомобилей, а также агрегатов для специальной внедорожной техники: DAF, Volvo, ZF, General Motors.

Минеральное масло с LS-присадками для высоконагруженных гипоидных передач. Предназначено для мостов с самоблокирующимся дифференциалом и без него.
30.00₾
MITASU EURO LL DIESEL 5W-30 (PAO) VW504/507.

MITASU EURO DIESEL LL 5W-30 100% Synthetic  - Low SAPS- ის ჯგუფის ენერგიის დამზოგავი სრულიად სინთეთიკური დიზელის ძრავის ზეთი. 

 პასუხობს ACEA C3-08/C3-10 და ევროპული ავტომწარმოებლების VW504.00/507.00, BMW Longlife-04, MB Approval 229.51, PORSСHE C30 სტანდარტების მოთხოვნებს. დამზადებულია  ფოსფორისა და გოგირდის დაბალი შემცველობის  IV (PAO) სინთეთიკური  ზეთის და  უახლესი ტექნოლოგიით მიღებული დანამატების პაკეტის გამოყენებით.

 შექმნილია სპეციალურად EURO IV-ის სტანდარტის და  გაზრდილი რესურსის  (long life)  ტიპის ზეთების მიმართ, ავტომწარმოებლების Volkswagen Group (VW, Audi, Skoda, Seat), Mercedes Benz, BMW, Porsche-ს თანამედროვე მოთხოვნათა დაცვით. 

42.60₾
MITASU ATF III H RED.

Mitasu ATF III H განკუთვნილია: ავტომატურ, მექანიკურ გადქაცემათა კოლოფებში, მათ შორის კომერციული ავტომობილების ტრანსმისიებისთვის (საადაც  გამოიყენება ATF ის ტიპის ზეთები) და საჭის ჰიდრავლიკებში გამოყენებისთვის. 

რეკომენდებულია: 

 ∙ GM DEXRON IIIH
∙ DEXRON IIIG
∙ DEXRON IIIF
∙ DEXRON IIE
∙ DEXRON IID
∙ DEXRON II
∙ FORD MERCON
∙ ALLISON C-4

Mitasu ATF III H

28.00₾
MITASU ATF Z-1 (for HONDA) RED (MJ-327)

Mitasu ATF Z-I განკუთვნილია  honda-ს ავტომობილების ავტომატურ გადაცემათა კოლოფებში გამოყენებისთვის, ასევე სხვა მწარმოებლების ავტომობილების ავტომატურ გადაცემათა კოლოფებისთვის, სადაც რეკომენდებულია D-II и D-III ტიპის ზეთბის გამოყენება. 

* შესაძლებელია იქნეს გამოყენებული ვარიატორულ ტიპის გადაცემათა კოლოფებში, როგორც შემცვლელი ზეთი, მაგრამ არაუმეტეს 2 ლიტრამდე მოცულობის ძრავიან მოდელებში. 

Mitasu ATF Z-I

34.00₾
ХАDО® რევიტალიზანტი EX120-ი ავტომატური გადაცემათა კოლოფის. (XA 12031)

განკუთვნილია აცვიათ დაცვისა და აღდგენის სარემონტო ავტომატური ტრანსმისიების (ავტომატური).

მადლობა: 20% * დიდი კონცენტრაცია აქტიურ ნივთიერებას გააჩნია უფრო ზღვარი აღდგენას ნახმარი- out ზედაპირზე და მათი დაცვა აცვიათ და ცრემლსადენი.

მონაცემები

დამუშავების დროს, ავტომატიკა ფორმები ზედაპირზე თავისი რკინის კომპონენტების (გადაცემის, bearings, სარქველები) დამცავი cermet საფარი. შედეგად აღმოფხვრას გეომეტრია ნაწილები. Revitalizant უნივერსალური ყველა სახის ავტომატური ტრანსმისიების, მათ შორის Tiptronic®, Steptronic®, ავტომატიკა, DSG (ერთად "სველი" clutch "), და სხვები.

  • იგი აღადგენს და იცავს აცვიათ rubbing ლითონის ნაწილები
  • აცილებს ზედაპირულ ნაკლოვანებებს
  • აუმჯობესებს საიმედოობის და სიცოცხლის ხანგრძლივობა კონტროლის მექანიზმები
  • Damps ექსტრემალური დატვირთვები
  • იცავს ნაწილები აცვიათ შემცირებული ზეთის დონე

დოზის

მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ5-89-1213-15
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც.123
მკურნალობის სქემასერთ დროსერთ დროსერთ დროს

შეფუთვა

შპრიცი აპლიკატორი, 8 მლ., The XA 10031.

განაცხადის

რათა საჭირო რაოდენობის revitalizant შევიდა ნავთობის შესავსები კისრის (გახსნა dipstick) ავტომატური ტრანსმისია, გათბობის ტემპერატურა. აწარმოებს მანქანის როგორც ყოველთვის. რევიტალიზაციის დასრულდა მას შემდეგ, რაც 50 საათის მექანიზმი ოპერაცია (1500 კმ).

შენიშვნები

დამახასიათებელი ნიშანი აღორძინების დასაწყისში გაუმჯობესება ავტომატური ტრანსმისია (შემცირებული სურათი ხმაური, გაუმჯობესებული სიგლუვეს gear) პირველი კილომეტრის შემდეგ მკურნალობა.

Revitalizant თავსებადია ყველა ტიპის ავტომატური სითხე :. Dexron®, Mercon®, Mopar®, ვარიატორი და სხვები არ უნდა შეუერთდეს მათთან ქიმიური რეაქცია და არ შეცვალოს მათი სიბლანტის, უთანხმოება, და სხვა ფიზიკური და ქიმიური თვისებები.

დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ ერთეული კრიტიკულ მდგომარეობაში (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები.

45.00₾
გვერდზე      ნაჩვენებია 1 დან 57 მდე, ჯამში 57 ( 1 გვერდი)
  • 1